08 декември 2009

малко съм ядосана.

съжалявам за глупавия си нерафинирам идеализъм
наследствен е
заради него не познавам дядо си
заради него родителите ми не изкарват повече пари
заради него и съществува този блог

съжалявам, че смятам, че нещо е по силите ми, но живея в България и на това се гледа като на глупост, измислица, реене в облаците
оставям го на манекенките (?)
очевидно има други, доста по-важни неща, с които можем да се справим
не, почакайте, не можем
нека все пак си говорим в абстрактни понятия просто така
това, че някой няма бъдеще и никакъв план за напред не означава, че аз нямам
не означава и че ме засяга
това, че не можеш да възприемеш моята реалност не означава, че тя не съществува
това, че имам интереси, че имам мечти и работя над превръщането им в амбиции
ме отделя от твоя живот така неминуемо, че да ме оцениш с 5 от 10 и да ме захвърлиш в купчината
иначе съм го написала интелигентно
може би съм над допустимите граници от Европа


и на всичките тези глупости плюя и просто продължавам.


ако се опитваш да пишеш като някой
друг,
забрави.

Няма коментари: