13 февруари 2010

въображението, когато е примесено с надежда

влудявам се от собствената си склонност да придавам
изкуствено смисъл на всичко -
подтекст на срещите и случайните погледи,
техника в интуитивния дизайн;
да търся повече от секс в секса,
дълбочина в красотата
и чувства в думите ти.

това умение да строя с пясък
е всъщност лоша шега
подигравка,
която ме разхвърля по пода на коридорите,
размазва грима ми,
удря ми най-жестокия шамар - мълчанието
и ме оставя да се прибирам сама до къщи
въпреки огромното разстояние, студа и тъмнината.

не те обвинявам - ти нямаш никаква вина. твоите
измислици са много по-безобидни от моите,
плодове на наивност и въображение.
само отмахни с ръка и ето - намеренията,
целите, дори онази пъстра част от самоличността ти,
в която аз повярвах и която се оказа импровизация,
всичко това се превръща в прах, дим, илюзия.


1 коментар:

Гергана Мишева каза...

Много силно! За съжаление пъстрата част почти винаги се оказва импровизация ...