01 януари 2010

свърши най-страхотната и отвратителна година в живота ми
никакви равносметки няма да си правя, поне не тук
най-малкото защото главата ми още е тотална въртележка
най-многото защото няма никакъв смисъл и не ви интересува
и докато на балкона с чаша шампанско в ръка, загледана във фойерверките
прехвърлях месеците на годината в главата си
си дадох сметка колко много неща са ми се случили - гадни и невероятни
живот с пълна газ
май нещо такова му викаха

за първи път в 12 нищо не си пожелах
може би просто забравих
тази година имам един-единствен resolution
общо взето е същият като миналогодишния
и предполагам, че ще важи и догодина.

4 коментара:

Анонимен каза...

'' за първи път в 12 нищо не си пожелах
може би просто забравих ''
И при мен така... (: Нека все пак 2010 бъде за теб една незабравима / с хубаво, разбира се/ година.

Timshel каза...

нито пък аз (: изглежда много по-спокойно, когато не си пожелаеш нищо точно в 12 (:

wanderlust каза...

нали!
аз просто стоях там с пластмасова чаша шампанско в ръка и хората ме прегръщаха, а аз стоях и нямах мисли в главата, никакви мисли в главата.

невъзможна каза...

мерси много, Little Wonder (:
и да, по-спокойно е (:
и да, нищо в главата ми и прегръщаши хора и търсещи се погледи и наздравици
и просто си дадох сметка, че в точно тогавашните мигове тези хора са най-важното нещо в живота ми
пък за по-нататък ще му мислим (: