21 януари 2007

The Noose

така се радвам да те видя
и да не те разбера
нали не очакваш от мен
комплименти за грешките си
това не е причината да бъда тук

виждаш ли ореола на невинноста
да се свлича и затяга по врата ти
оставен на произвола на независимостта
имаш право на своите обърквания
задушаващи
страха
умората
истерията
за да мога
да те оставя
сам с другите
без кадър дъх

къде са думите ти, междувпрочем
къде е вероятността
къде остана Аз в тълпата колебания с цветни имена и празни опаковки

...
на последния ред в другото кино



изкуплението не е достатъчно -
не и днес.

нямам повече думи за теб.


"your halo slipping down
to choke you now"

3 коментара:

Schadenfreude каза...

Да, после защо не съм писала нищо нормално от месец(и).
Предавам се.

невъзможна каза...

предаваш се? невъзможната не те разбира О.о

Untainted Crystal Soul каза...

И аз не разбира. Аз - багер. Багер=трактор. А трактор > по-тъп > тъп. => аз ... правете си извода :Р