03 януари 2007

Обувки с остриета

гледай...
това са моите обувки с остриета
използвам ги само за ходене по лед,
когато аз съм малка слаба циркова
актриса, която печели от
нелепото си държание,

те са моите обувки за рискове,
когато знам, че няма да загубя,
един път си отидох така
(или може би това беше реплика за по-късно?),

моите любими обувки за внимание,
с които ще се загубя и ще загубя
всичко,
моите обичани обувки с шипове
и остриета, които всички светли
кръгли ordinary майки мразят,
заедно с черното и музиката,
която слушат слабите (циркови) актриси


---


това са моите обувки, това е моят лед, а отдолу и отгоре,
това съм аз в желанието
да разбера къде е моето място -
отдолу или отгоре,
и в колебанието за силата
на моето желание
да разбера себе си и плачещите
и да утеша страдащите,

лъжа се, че всъщност не съм аз,
но е крайно време да повярвам
на всичко и да започна... от средата,
да бъда себе си до пренаситване,
до изтъркване на остриетата или пробиване на тънкия лед,
докато не започнат дрехите ми да ме попиват такава, каквато съм,
шарена и понякога клоунска, но твърде рядко с маска,
просто слаба циркова актриса.



тук съм, до теб, и ще излъжа,
ако кажа, че не съм цяла

1 коментар:

Анонимен каза...

Това е...Няма да коментирам(може би просто,защото не бих могла).Ще кажа само,че те разбирам прекалено добре...