19 януари 2007

несвързано

чудя се какво би било усещането да се казваш купчина
здравейте, приятно ми е, казвам се купчина
почти същото е с вихър, или пък с каша
(въпреки че едно е да си вихър, а съвсем друго - каша)

в ушите ми бумтят неприятно запомнящи се мелодични идеи,
подскачащи понякога до пробити клишета, отдавна изпразнени от съдържание

ти ме помниш,
аз съм онази, която отказва да повярва,
че нямаш емоции или сърце
или каквото и да е друго
всичко си ти е на мястото


и изведнъж се обръщаш, и всичките
ти приятели отговярат на женско име
и си лакират ноктите
(някои от тях - само в неделя)


и докато се въртиш на пета и не можеш да повярваш, казваш си
искам само да е там, когато се обърна следващия път
не ме интересува дали ще говори с
безплатните мисли на друг човек


между другото,
мога да ви кажа песен за влюбване, на мен и без това не ми трябва


Imogen Heap - Goodnight And Go


...
конец

Няма коментари: