18 януари 2007

да...


...



помогни ми да се избера, защото иначе е много трудно,
и двете имена ми харесват,
и двете маски са маски, все едно е със или без,
мога да съм каквато ме харесаш,
но предпочитам да съм аз,
въпреки че не помня как беше аз
и това е проблемът,
като карането на колело е,
но аз не съм като другите, които карат колело


...



трябва да млъкна.
но ще е само след като някой ми прочете приказка,
хората не обичат да четат приказки вече.
имам един рафт книги с приказки в стаята си,
но не влизам там вече, мирише ми на студен парафин,
който пък мирише на вчера (мда, а вчера направо смърди)



...



няма да е достатъчно да залепя устата си с тиксо,
или да изгоря така или иначе наранените си устни на огън
крещя за приказка


...



just ignore the smoke and smile
не ми е удобно, някакси, понеже вече не само аз
виждам димът да се върти около нас

Няма коментари: