26 декември 2006

ти си ти

не разбра ли,
че аз съм аз и ти си ти,
правя обратното на това, което ме посъветваш,
решавам напълно обратното на това, което се опиташ да ми наложиш (заради свободният ми дух, който не позволява да ми се заповядва),
аз съм свободна, по-свободна отколкото можеш да си помислиш,
понеже върша това, което сметна за добре,
напук на твоите погледи после,
и да, ще постна това тук, понеже така ми харесва,
напук на твоите сумтения и мрънкания,
напук на всичко от теб,
заради мен.
не смей да го правиш повече, окей,
понеже мога и да побеснявам,
та аз съм теле.

и да, злопаметна съм, мразя хората, греша, и не желая да се променя
и да, танцувам по жеравата, докато тя не остави следи по нозетете ми,
докато не оцвети в оранжево косите ми,
и да, не вярвам в нищо, аз се боря и не искам да падам
и да, това съм аз, така съм аз, и няма да се променя
това е моят начин
ти имаш право на твой, който не засяга мен,
заради демокрацията, примерно
приятели, добре, но аз съм аз и ти си ти

мерси

Няма коментари: