24 декември 2006

има едни песни, такива, зареждат с особена меланхолия, но весела меланхолия,
и непукизъм, (Ди Ен Ей, Том`с Динър)
има едни дни, които наричат празници, но аз не ги използвам за преосмисляне или равносметки, (чиста неподправена промяна)
има едни лампички, които светят объркващо различно, но това не ги прави празнични, а по-скоро хабящи електричество, (лампичките по прозорците на хола пред компютъра)
има и едни неработещи тон-колони, които не искам да изхвърля, защото са много грозни и животът ще ги смачка жестоко и ще убие всичките им мечти (старите тон-колони, които е избирал баща ми)
има и една въртележка за нацисти, която не е изобщо забавна за нацистите и мен(поне всеки път, когато влязат, се опитват единствено да излязат от нея), а се нарича играчка, (играчката на Нощниц, който се пада хамстер, живеещ у нас)
имаше и нещо друго, но не се сещам, но това не значи, че го няма,
а днес всичко е толкова различно, може би не-проблемът е в мен,

кажи ми, има ли смисъл да питам "дали", след като и ти ще си зададеш този въпрос, ако мислиш като мен?
вероятно има, защото не мислиш като мен, а днес аз съм много добра

Няма коментари: