25 октомври 2007

ли има мнение по всички въпроси
ли е нетърпелива като малко котенце, като ученолюбиво дете
ли не излиза от къщи без остриета, допряни по ходилата си
и това е само защото
ли обича болката.

ли е кратък разказ, който не мога да продължа. тя ме блъска и приближа, убива ме бавно с неясните си желания. ли е изтърваната буква в изречението, която променя целия смисъл. когато е там - нищо особено. когато я няма - цирк.

това
тя.
ли е идеята, която не искам да завърша.

да...

не може да се
изплаче
не мога да го
премина
не знам как да го
изпея
не искам да се
пречистя
защо ми е да
забравям
щом мога да до-
измисля

ще чакам да те
изтрия
ще моля да те
погубя
ще търся как да
те скрия
и после ще се
загубя






бийп.



...
понякога съм толкова искрена, че чак се назъбвам.

***

ако съм струна, парче желязо, тел, телеграфна жица
изплашила съм птиците на мисълта, някога кацащи по мен, и те са отлетяли на север
нажежена. нажежена съм.
защото желязото не може да бъде тъжно
защото не може да плаче, а само да пренася плача
ритмичните му вдишвания са в симбиоза с човешките издишвания
едното без другото не става

птиците ме прегръщаха и се умилкваха в мен
наказваха ме с острите си нокти, а моят инстинкт отвръщаше на ударите им
крилете им ме караха да се чувствам мека и сигурна
за да могат после да отлетят и да ме оставят сама
в едно небе на бури
в един свят на грешки
без плясъка на перата
защото съм нажежена. нажежена съм.

Няма коментари: