10 октомври 2007

въздухът е пълен с колебания
ако ме оставиш още тук, навярно ще се задуша
но не ме наричай ранима
нося света ти в гърдите си
построй още една магистрала и
ще падна безсилна
не ме оковавай за "слаба"

ставам всяка сутрин, разгръщам
пердетата,
търся своята плътност и
потъвам в меките цветове на
килимите, рисувам кръгове по пода
в търсене на центъра
уча се да обичам изчисленията
и съм преди всичко недоизмислена
понеже все нещо не ти стига да ме завършиш

аз съм ярка и обезцветена, пожелана и захвърлена

не ме обричай за твоя, не знаем коя съм
не помня от къде тръгнах, знам само как
стигнах до тук

не ме наричай ранима.

3 коментара:

Schadenfreude каза...

Мисля, че най-доброто ти от време насам. Да, "време".

невъзможна каза...

аз харесвам повече римуваното... "време"? колко време?

Schadenfreude каза...

Не ми се щеше да кажа "известно време", затова казах само "време". Не знам кое имам предвид.