06 октомври 2009

днес се събудих и беше есен
отвратително
няма те два-три дни и всичко започва да ти прави впечатление
например дъждът и калта
искам си слънцето обратно ако може
и не ми се чака 1000 месеца.
:/
безсънието ми е вече нарколепсия и започва да ми доскучава.

на училище си говорим все за това
как искаме пак да ходим голи без това да прави впечатление на някого
и да не спим по цяла нощ
и да има море и да можем да танцуваме
подгонила ни е жестока свобода-абстиненция
и няма обещания това да свърши скоро

не знам какво става с този блог, съответно какво става с мен
преди си говорех с хората чрез него, сега си говоря сама xD
но няма проблеми

3 коментара:

wanderlust каза...

о, само да си посмяла да спреш да си говориш сама в такъв случай. щъ убиъ! това, все пак, е единственото място, от където получавам информация what, the hell, is happening with ya. XD
(ъх, това звучи гадно. нали?)

невъзможна каза...

съвсем малко гадно, да :Р

wanderlust каза...

тогава следващия път като те видя в скайп, няма да се отървеш. а аз се крия принципно, затуй на моя страна ще е елементът на изненадата. :р