17 юни 2009

и самолет ме разделя от мен, но.

10 часа е и нашите вече са в леглата си
отварям прозореца
въздухът е влажен, улицата е студена, а това не е стихотворение
протягам ръце
и си мисля за Невъзможната и за това как преди две години, почти три
се чувствах, сякаш това е Моята улица
сто хиляди пъти по-свободна, отколкото съм сега
можех да стоя до късно и да обърквам режима си и да бъда ужасно, ужасно тъжна
защото никой не очакваше от мен нещо голямо и важно
имах право да забавя живота си и да Преживея Нещо
косата ми беше объркана безредица
мислите ми, очите ми, разбиранията ми, писането ми, всичко
не се подчиняваше на закони и представи и нечии идеи за това какво е добре и какво - никак и you - out!
и или съм рафинирана, или лишена от вкусовите си качества
но и в двата случая сметката ми излиза накриво
искам да съм Питър Пан
а детството ми изтича през пръстите и не мога да го запазя
сънувам кошмар след кошмар
Everybody Hurts на R.E.M. ме преследва по улиците от вече повече от година и половина и няма намерение да спре
и май ще ставам голяма, ща - не ща.