16 март 2010

всичко ми е в кашони вече. цялото съдържание на главата ми е сортирано и прибрано.
вкъщи има ужасно малко чинии.
усещам се как опитвам да предизвикам някакви емоции в себе си, как понякога се насилвам да плача и да се чувствам зле, защото сякаш приемам с твърде голяма лекота това, което може би ми предстои.
от друга страна... не спя спокойно. чувствителна съм. раздразнителна. губя контрола си.

пратих си документите.

малко остава. само да ми кажат и да започне отчаянието, или новият живот, или и двете, защото е някак нужно.

МАРТ месец е.
това означава доста.
всъщност е средата на март. минала е около 1/5 от годината ми.
забавно е как тази част от годината се прекарва в ... приготовления за самата година.
както училището отнема 12 години и е приготовление за живота.
ама че глупости.
чувствам се толкова объркана, колкото бях в началото на пубертета.
а ще правя 18 тази година.
давам си сметка колко много съм пораснала, и по колко различен начин.
ето, например вече нищо не искам да меря.
нямам нужда и от етикетчета.


трябват всичките палци на света, но няма да си го призная.
и имам нужда от вяра в себе си.
и от повече саможивост.

Няма коментари: