02 октомври 2006

Жесток експеримент

Здравей
Опитвам се да бъда като теб
Преструвам се
Не е голям експеримент за мен
Говориш с мен
Опитвам мъничко да разбера
Преструвам се
Не е голям експеримент за мен

[offtopic] Когато излезе албумът на СМ и В, любимата ми песен беше именно тази.
Исках да съм жестока, а условието "малка" беше изпълнено предварително, ща - не ща.
За тази песен ми напомни Анито... Макар и неволно.
Вече не искам да съм жестока. Искам да съм Аз. [/offtopic]

Защо не се превърнеш в мен
Защо не поговориш с луди хора вместо мен
Защо не помълчиш
Защо не съм велик експеримент

[offtopic] Те Остават. Аз нямам избор. [/offtopic]


Мълчиш
Опитваш се да бъдеш като мен
Преструваш се
Не е голям експеримент за теб

[offtopic] В лично отношение нищо не се е пречупило до този момент. Имам отчайващата нужда да стана и да си тръгна, да спра да се правя, че съм съгласна, и да се почувствам свободна за малко повече от 1/4 от живота ми...
Да, той е борба, но не е ли нужно да знам за какво се боря?
Всъщност целта ми не е да имам потомство или да се оженя за мъж в моето социално положение. Не е и да запазя семейното имущество. Не съм от човеците, които живеят, за да увеличават цифричката, показваща броя им срещу името на рода.
Аз искам да бъда щастлива, а нещо в гърдите ми ми подсказва, че начинът не е този. [/offtopic]

Няма коментари: